Masala #0827
Rasmdagi o'yin
Ushbu rasmdagi o'yinni eslagan va o'ynagan ham bo'lsangiz kerak. Men ham bu o'yinni esladim, faqat nomini eslolmadim.
Aka-ukalar Joburbek va Jo'rabek ushbu o'yinga o'xshash o'yin o'ynashmoqda. Lekin bu o'yin nisbatan soddaroq bo'lib, berilishi va shartlari quyidagicha:
- O'yinda faqat yashil va qizil yo'laklar mavjud.
- O'yin \(m\)x\(n\) o'lchamli (maydon) ilonizi yo'laklarda bo'ladi. (* li shartga e'tibor bering)
- Dastlab ikkala ishtirokchi ham yo'lakning birinchi doirasida (maydon ichida!) o'yinni boshlaydi.
- Aka-uka o'yinda yurishni amalga oshirish uchun zarikdan foydalanishadi.
- (Zarik - nuqtalar bilan raqamlangan kub shaklidagi kichik oq tosh)
- Zarik tashlanganda tepaga qarab tushgan raqam oldinga necha katak surilishni belgilab beradi.
- Yashil doiraga o'tgan ishtirokchi keyingi yurishini shu doiadan davom ettiradi ,qizil doiraga o'tgan ishtirokchi esa shu zahotiyoq yo'lak boshiga (birinchi doiraga ) qaytadi.
- * Birinchi yo'lak boshidan oxiriga yetib borgan ishtirokchi ikkinchi yo'lak oxiriga (nazariy tomondan) tushadi va yo'lak boshiga(chap tomonga) qarab yuradi, ikkinchi yo'lak boshiga yetgan ishtirokchi uchinchi yo'lak boshiga tushadi va o'ng tomonga qarab yuradi... (1-2- testlar va izohlariga qarang!)
- Yo'lak oxiriga yetib undan chiqib ketgan ishtirokchi g'olib sanaladi.
- O'yinni kichik bo'lgani uchun Jo'rabek boshlab beradi.
- Ishtirokchilar o'z yurishlarini navbatma-navbat amalga oshirishadi
Sizning vazifangiz zarikni har bir ishtirokchi \(k\) marta tashlab,o'z yurishlarini amalga oshirib bo'lgandan keyin o'yin vaziyatini baholash.
Birinchi satrda uchta butun son \(m,n(3\le m,n \le 10)\) va\(k(1\le k \le20)\) sonlari kiritiladi
keyingi \(n\) ta satrda uzunligi \(m\) ga teng bo'gan \(0\) va \(1\) lardan iborat sonlar ajratilmagan holda (satr ko'rinishida) beriladi.(1 - yashil doira, 0 - qizil doira)
Keyingi ikkita satrda \(k\) tadan \([1;6]\) oralig'idagi raqamlar - mos ravishda Jo'rabek va Joburbekning zarikni \(k\) martadan tashlaganlaridan keyin olingan har bir natijalar.
Agar o'yin yakuniga yetmagan bo'lib, Jo'rabek oldinda bo'lsa Jo'rabek, agar Joburbek oldinda bo'lsa Joburbek, agar ular bir doirachada bo'lsa Teng yozuvini chiqaring.
Agar o'yin yakuniga yetgan bo'lib Jo'rabek yutgan bo'lsa Jo'rabek yutdi, aks holda Joburbek yutdi deb chiqaring.
# | input.txt | output.txt |
---|---|---|
1 |
8 5 6 11101101 11011110 11001111 01111011 10101111 4 3 2 6 5 1 1 2 3 4 5 6 |
Jo'rabek |
2 |
3 4 2 101 110 011 101 5 5 4 3 |
Joburbek |
1- test marshruti: 2-test marshruti:
1-1-1-0-1-1-0-1 1-0-1 | | 1-1-0-1-1-1-1-0 1-1-0 | | 1-1-0-0-1-1-1-1 0-1-1 | | 0-1-1-1-1-0-1-1 1-0-1 | 1-0-1-0-1-1-1-1
Barcha urunishlar yakuniga yetmasdan g'olib aniqlanishi mumkin va o'yin shu joyda yakuniga yetadi.