Masala #SBZ6PNDHBP

Xotira 128 MB Vaqt 2500 ms
14

O'quvchi va shkaf

Maktabda N ta o'quvchi bor va har bir o'quvchiga 1 dan N gacha bo'lgan raqamlar berilgan. Maktabda N ta shkaf mavjud va har bir shkafning raqami 1 dan N gacha. Dastlab barcha shkaflar yopiq. O'quvchilar har biri o'z raqamiga mos keladigan qoidaga ko'ra shkaflarni ochib yoki yopib borishadi.

Qoidalar:

  • i-o'quvchi, i ning barcha bo'linuvchilari bo'lgan shkaflarni ochadi yoki yopadi. Agar shkaf yopiq bo'lsa, ochadi; agar ochiq bo'lsa, yopadi.
  • Har bir o'quvchi faqat o'z raqamiga mos bo'lgan shkaflar bilan ishlaydi. Masalan:
    • 1-o'quvchi barcha shkaflarni ochadi yoki yopadi.
    • 2-o'quvchi esa 2 ning bo'linuvchilariga (ya'ni 2, 4, 6, 8, ...) ishlaydi.

Biroq, ba'zi o'quvchilar operatsiyalarini bajarmagan bo'lishi mumkin. N ta o'quvchi operatsiyalarini amalga oshiradi, ammo M ta shkaf ochiq qolgan va ularning raqamlari \(A_1, A_2, ..., A_M\) berilgan.

Sizdan so'ralgan: M ta ochiq qolgan shkaflar asosida, qaysi o'quvchilar operatsiyalarini bajarmaganligini aniqlash. Bu o'quvchilarning sonini toping.


Kiruvchi ma'lumotlar:

Birinchi qatorda T testlar soni beriladi. \((1≤T≤10^3)\)

Keyingi T ta qatorda:

     Birinchi qatorda ikkita butun son N va M beriladi.

          N Maktabdagi o'quvchilar va shkaflar soni. \((1 ≤ N ≤ 10^5)\)

          M Ochiq qolgan shkaflar soni. \((0 ≤ M ≤ N)\)

     Ikkinchi qatorda M ta butun sonlar \(A_1, A_2, ..., A_M\) beriladi. Bu raqamlar ochiq qolgan shkaflar raqamlaridir. \((1 ≤ Ai ≤ N\) va \(A_1 < A_2 < ... < A_M)\)


Chiquvchi ma'lumotlar:

Qaysi o'quvchilarning bajarmaganini aniqlang va ularning sonini chop eting.


Misollar
# input.txt output.txt
1
2
4 1
2
10 5
2 4 5 8 9
2
6
Izoh:

Shkaflar: Barcha shkaflar yopiq. 0, 0, 0, 0 

2-o‘quvchi:

  • 2 ning bo‘linuvchilari: 2, 4 raqamli shkaflarni o‘zgartiradi.
  • Shkaflar: 0, 1, 0, 1 

4-o‘quvchi:

  • 4 ning bo‘linuvchilari: 4 raqamli shkafni o‘zgartiradi.
  • Shkaflar: 0, 1, 0, 0

Demak faqat 2-shkaf ochiq qoldi. 1 va 3 raqamli o'quvchilar ish bajarmadi.