Masala #SBZ6PNDHBP
O'quvchi va shkaf
Maktabda N ta o'quvchi bor va har bir o'quvchiga 1 dan N gacha bo'lgan raqamlar berilgan. Maktabda N ta shkaf mavjud va har bir shkafning raqami 1 dan N gacha. Dastlab barcha shkaflar yopiq. O'quvchilar har biri o'z raqamiga mos keladigan qoidaga ko'ra shkaflarni ochib yoki yopib borishadi.
Qoidalar:
- i-o'quvchi, i ning barcha bo'linuvchilari bo'lgan shkaflarni ochadi yoki yopadi. Agar shkaf yopiq bo'lsa, ochadi; agar ochiq bo'lsa, yopadi.
- Har bir o'quvchi faqat o'z raqamiga mos bo'lgan shkaflar bilan ishlaydi. Masalan:
- 1-o'quvchi barcha shkaflarni ochadi yoki yopadi.
- 2-o'quvchi esa 2 ning bo'linuvchilariga (ya'ni 2, 4, 6, 8, ...) ishlaydi.
Biroq, ba'zi o'quvchilar operatsiyalarini bajarmagan bo'lishi mumkin. N ta o'quvchi operatsiyalarini amalga oshiradi, ammo M ta shkaf ochiq qolgan va ularning raqamlari \(A_1, A_2, ..., A_M\) berilgan.
Sizdan so'ralgan: M ta ochiq qolgan shkaflar asosida, qaysi o'quvchilar operatsiyalarini bajarmaganligini aniqlash. Bu o'quvchilarning sonini toping.
Birinchi qatorda T testlar soni beriladi. \((1≤T≤10^3)\)
Keyingi T ta qatorda:
Birinchi qatorda ikkita butun son N va M beriladi.
N Maktabdagi o'quvchilar va shkaflar soni. \((1 ≤ N ≤ 10^5)\)
M Ochiq qolgan shkaflar soni. \((0 ≤ M ≤ N)\)
Ikkinchi qatorda M ta butun sonlar \(A_1, A_2, ..., A_M\) beriladi. Bu raqamlar ochiq qolgan shkaflar raqamlaridir. \((1 ≤ Ai ≤ N\) va \(A_1 < A_2 < ... < A_M)\)
Qaysi o'quvchilarning bajarmaganini aniqlang va ularning sonini chop eting.
# | input.txt | output.txt |
---|---|---|
1 |
2 4 1 2 10 5 2 4 5 8 9 |
2 6 |
Shkaflar: Barcha shkaflar yopiq. 0, 0, 0, 0
2-o‘quvchi:
- 2 ning bo‘linuvchilari: 2, 4 raqamli shkaflarni o‘zgartiradi.
- Shkaflar:
0, 1, 0, 1
4-o‘quvchi:
- 4 ning bo‘linuvchilari: 4 raqamli shkafni o‘zgartiradi.
- Shkaflar:
0, 1, 0, 0
Demak faqat 2-shkaf ochiq qoldi. 1 va 3 raqamli o'quvchilar ish bajarmadi.