Masala #5CNYVNUWEI
Rux o'yini
Cheksiz shaxmat taxtasi ustida rux(ladya) bor. Ikki o'yinchi navbat bilan uni harakatga keltiradi. Bir harakatda, rux taxtani tark etmagan holatda ixtiyoriy sonda pastga yoki chapga yurishi mumkin. O'yinning maqsadi ruxni (1,1) ya'ni chap pastgi burchakka olib kelish. Ma'lumki, ikkala o'yinchi ham optimal strategiyaga amal qiladi. 1-o'yinchi birinchi bo'lib yuradi va kamida bitta harakatni amalga oshirishi kerak. Agar birinchi harakatni amalga oshirish mumkin bo'lmasa, unda g'olibni aniqlash ham mumkin emas. G'olib o'yinchining raqamini topadigan yoki buni amalga oshirish mumkin emasligini aniqlaydigan dastur tuzing.
input.txt kirish fayli probel bilan ajratilgan ikkita natural sonni oʻz ichiga oladi: X va Y - birinchi harakatdan oldingi ruxning koordinatalari (X,Y ≤ 109).
output.txt chiqish faylida bitta raqamni - g'olib o'yinchining raqamini chop eting. Agar g'olibni aniqlashning imkoni bo'lmasa, 0 raqamini chop eting.
# | input.txt | output.txt |
---|---|---|
1 |
1 1 |
0 |
2 |
1 6 |
1 |