Masala #MQO9XKWAHU

Xotira 256 MB Vaqt 1000 ms
14

Sinf xonalar #1

Sardoba ixtisoslashtirilgan maktabidagi N ta xona ketma-ket gorizontal qator shaklida joylashgan bo‘lib, ular 1-dan N-gacha raqamlangan. Har bir xona boshida \(a_i\)​ \((1≤a_i≤N)\) ta o'quvchi bor. Otabek ustoz ketma-ket M-marta belgi beradi. Belgilar faqat quyidagi ikki turda bo‘ladi:

  1. \(L\) belgisi: Xonadagi barcha bolalar bir xonadan chap tomonga harakat qiladi. Agar bola 1-xonada bo‘lsa, u harakat qilmaydi.
  2. \(R\) belgisi: Xonadagi barcha bolalar bir xonadan o‘ng tomonga harakat qiladi. Agar bola N-xonada bo‘lsa, u harkat qilmaydi.

Sizga boshlang‘ich sinfdagi bolalar soni \(a_1,a_2,…,a_N\) va M ta belgi ketma-ketligi S berilgan. Ushbu belgilardagi amallar bajarilgandan so‘ng, har bir xonada nechta o'quvchi qolishini aniqlang.


Kiruvchi ma'lumotlar:

Birinchi qatorda ikki butun son N va M \((2≤N≤10^6)\) \(1 \leq M \leq 10^6)\)

Ikkinchi qatorda \(N\) ta butun son \((0 \le a_i \le 10^4)\) – har bir xonadagi o'quvchilar soni.

Uchinchi qatorda \(S\) satr berilgan. \(S\) qatori faqat \("L"\)"L" va \("R"\) harflaridan iborat. (\(len(S)=M\)


Chiquvchi ma'lumotlar:

\(M\) ta belgi bajarilgandan so‘ng, har bir xonadagi bolalar sonini probel bilan ajratilgan holda chop eting.


Misollar
# input.txt output.txt
1
4 3
2 1 0 3
LRR
0 0 3 3
2
8 5
1 0 5 9 7 3 0 2
RLRRL
0 1 0 5 9 7 5 0
3
5 6
14 0 1 5 9
RLRLLR
0 14 1 14 0
Izoh:

1-testda.
N=4, M=3 Demak 4 ta sinf xona va 3 ta belgi bor ekan.

2 1 0 3

LRR

Birinchi chapga 3 0 3 0 bo'ladi

Ikkinchi o'ngga 0 3 0 3 bo'ladi

Uchunchi o'ngga 0 0 3 3 bo'ladi. Yakuniy natija 0 0 3 3 ekan.