Masala #MQO9XKWAHU
Sinf xonalar #1
Sardoba ixtisoslashtirilgan maktabidagi N ta xona ketma-ket gorizontal qator shaklida joylashgan bo‘lib, ular 1-dan N-gacha raqamlangan. Har bir xona boshida \(a_i\) \((1≤a_i≤N)\) ta o'quvchi bor. Otabek ustoz ketma-ket M-marta belgi beradi. Belgilar faqat quyidagi ikki turda bo‘ladi:
- \(L\) belgisi: Xonadagi barcha bolalar bir xonadan chap tomonga harakat qiladi. Agar bola 1-xonada bo‘lsa, u harakat qilmaydi.
- \(R\) belgisi: Xonadagi barcha bolalar bir xonadan o‘ng tomonga harakat qiladi. Agar bola N-xonada bo‘lsa, u harkat qilmaydi.
Sizga boshlang‘ich sinfdagi bolalar soni \(a_1,a_2,…,a_N\) va M ta belgi ketma-ketligi S berilgan. Ushbu belgilardagi amallar bajarilgandan so‘ng, har bir xonada nechta o'quvchi qolishini aniqlang.
Birinchi qatorda ikki butun son N va M \((2≤N≤10^6)\) \(1 \leq M \leq 10^6)\)
Ikkinchi qatorda \(N\) ta butun son \((0 \le a_i \le 10^4)\) – har bir xonadagi o'quvchilar soni.
Uchinchi qatorda \(S\) satr berilgan. \(S\) qatori faqat \("L"\)"L" va \("R"\) harflaridan iborat. (\(len(S)=M\)
\(M\) ta belgi bajarilgandan so‘ng, har bir xonadagi bolalar sonini probel bilan ajratilgan holda chop eting.
# | input.txt | output.txt |
---|---|---|
1 |
4 3 2 1 0 3 LRR |
0 0 3 3 |
2 |
8 5 1 0 5 9 7 3 0 2 RLRRL |
0 1 0 5 9 7 5 0 |
3 |
5 6 14 0 1 5 9 RLRLLR |
0 14 1 14 0 |
1-testda.
N=4, M=3 Demak 4 ta sinf xona va 3 ta belgi bor ekan.
2 1 0 3
LRR
Birinchi chapga 3 0 3 0 bo'ladi
Ikkinchi o'ngga 0 3 0 3 bo'ladi
Uchunchi o'ngga 0 0 3 3 bo'ladi. Yakuniy natija 0 0 3 3 ekan.