Masala #HOGVGLWPID

Xotira 256 MB Vaqt 1000 ms
14

Sinf xonalar #3

Sardoba ixtisoslashtirilgan maktabidagi N ta xona ketma-ket gorizontal qator shaklida joylashgan bo‘lib, ular 1-dan N-gacha raqamlangan. Har bir xona boshida \(a_i\)​ \((1≤a_i≤N)\) ta o'quvchi bor. Otabek ustoz ketma-ket M-marta belgi beradi. Belgilardagi amallar faqat quyidagi ikki turda bo‘ladi:

  1. \(L\) belgisi: Xonadagi barcha bolalar bir xonadan chap tomonga harakat qiladi. Agar bola 1-xonada bo‘lsa, tashqariga chiqib ketadi.
  2. \(R\) belgisi: Xonadagi barcha bolalar bir xonadan o‘ng tomonga harakat qiladi. Agar bola N-xonada bo‘lsa, tashqariga chiqib ketadi.

Sizga boshlang‘ich sinfdagi bolalar soni \(a_1,a_2,…,a_N\) va M ta belgi ketma-ketligi S berilgan. Ushbu belgilardagi amallar bajarilgandan so‘ng, tashqariga chiqib ketgan o'quvchilar sonini aniqlang.


Kiruvchi ma'lumotlar:

Birinchi qatorda ikki butun son N va M \((2≤N≤10^6)\) \(1 \leq M \leq 10^7)\)

Ikkinchi qatorda \(N\) ta butun son \((0 \le a_i \le 10^4)\) – har bir xonadagi o'quvchilar soni.

Uchinchi qatorda \(S\) satr berilgan. \(S\) qatori faqat \("L"\)"L" va \("R"\) harflaridan iborat. \((len(S)=M)\)


Chiquvchi ma'lumotlar:

\(M\) ta belgidagi amallar bajarilgandan so‘ng, jami tashqariga nechta o'quvchi chiqib ketganini chop eting.


Misollar
# input.txt output.txt
1
3 2
1 2 3
LR
1
2
3 2
1 2 3
LL
3
3
3 2
1 2 3
RR
5