Masala #RDKLRHYBRG
Dynamoning o'yini
Sonlarni sanashni tezda o'rganib olgan 1-sinf o'quvchisi Dynamo, hozir ularni yozishni o'rganyapti. 1-sinflarning eng a'lochi o'quvchisi sifatida u 1dan 4gacha sonlarni sanashni va yozishni o'rgandi. Lekin, u 4 soni 1 sonining boshqacha yozilishi deb o'ylaydi. Kunlardan bir kun, u o'ziga-o'zi o'yin yaratdi. Dastlab, u o'zi istagan sonni yozadi va uning raqamlari qo'shib chiqadi. (u istalgan sonni yozishda faqatgina o'zi bilgan raqamlardan foydalanadi). Masalan, 423 sonini olaylik, \(1+2+3=6\) (u 4sonini 1 bilan bir xil deb o'ylaydi). 1223 sonini oladigan bo'lsak, \(1+2+2+3=8\). Dynamo bu o'yinni ancha vaqtdan beri o'ynab kelyapti, lekin endi, u raqamlari yig'indisi \(n\) ga teng bo'lgan sonlar nechtaligiga qiziqib qoldi.
Kirish faylida bitta natural \(n\) soni beriladi. \(1\leq n\leq 10^6\)
Dynamo yoza oladigan va raqamlari yig'indisi (raqamlari yig'indisi Dynamoning o'yini bo'yicha hisoblanadi) \(n\) ga teng bo'lgan sonlar sonini chop eting. Natija katta bo'lganligi bois, javobni \(10^9+7\)ga bo'lgandagi qoldiqni chop eting.
# | input.txt | output.txt |
---|---|---|
1 |
3 |
13 |
2 |
6 |
214 |
\(n=1\) bo'lganda, u tuza oladigan va raqamlari yig'indisi 1ga teng bo'lgan sonlar, 2ta: 1 va 4.