Masala #0781
Ustoz bilmasin!
Fozil 4- sinfda o'qiydi. U juda ham erinchoq bola.Shuning uchun ham matematikadan uyga berilgan vazifani hali bajargani yo'q.Matematika darsi boshlanishiga esa yarim soat vaqt qoldi.O'qituvchi ularga iloji boricha katta sonlar yozib ularni ustuncha shaklda qo'shib kelishni vazifa bergan edi. Fozil bunday usulda qo'shishni yaxshi biladi albatta, lekin vaqt kam u esa iloji boricha ko'proq misol tuzib yechishi kerak.Xullas endi u do'sti Akmaldan ko'chirib olishga qaror qildi. Buni qarangki Akmal hechqanday qarshiliksiz daftarini berdi.Xursand bo'lgan Fozil daftarni ochdiyu kayfiyati biroz tushib ketdi.Gap shundaki Fozil \(0\) raqmini yoqtirmas edi. Buni butun sinfdoshlari,hatto ustozi ham yaxshi bilar edi.Buni qarangki Akmalning har bir misolida \(0\) raqami qatnashgan.Agar Fozil bularni ko'chirsa ustozi Akmalning daftarini ko'rmagan taqdirda ham misolni o'zi tuzmaganini bilib qoladi.O'zi shunchaki son o'ylab yozishi esa hozir unga dunyodagi eng qiyin ishday tuyildi.shunda u bir hiyla qilishga qaror qildi. Akmal yozgan sonlardan katta bo'lmagan va \(0\) raqami qatnashmagan eng katta sonni yozib hisob-kitob qilmoqchi.Lekin bu ish u o'ylaganday oson bo'lib chiqmadi va bu yerda anchagina son bor. Hozir u dasturchilar yordamiga muhtoj.
Bitta tarkibida \(0\) raqami qatnashgan \(n (n\le10^{150})\) natural son kiritiadi.
Fozil izlayotgan sonni chop eting.
# | input.txt | output.txt |
---|---|---|
1 |
100 |
99 |