Masala #7CW6TXTZH5
O'yin 24 da
"24lar o'yini" - bu maxsus kartalardan foydalanadigan matematik o'yin. Har bir kartada to'rtta raqam mavjud. O'yinchilarning vazifasi bu raqamlar va arifmetik amallar (qo'shish, ayirish, ko'paytirish va bo'lish, qavslar har qanday tarzda joylashtirilishi mumkin) yordamida 24 raqamini olishdir. Ba'zi maktablarda boshlang'ich sinflarda matematikani o'qitish uchun "24lar o'yini" qo'llaniladi.
Ushbu muammo ushbu o'yinning soddalashtirilgan versiyasini ko'rib chiqadi, unda ruxsat etilgan yagona operatsiyalar qo'shish, ayirish va ko'paytirishdir.
Keling, soddalashtirilgan "24 o'yini" uchun kartani to'g'ri deb ataymiz, agar unda ko'rsatilgan raqamlardan qo'shish, ayirish, ko'paytirish va qavslarni qo'llash orqali siz 24 raqamini istalgan usulda olishingiz mumkin.
American Card Manufacturer (ACM) ushbu o'yin uchun kartalar to'plamini ishlab chiqaradi. Biroq, bunday kartalarni chiqarish ba'zi qiyinchiliklarga to'la. Ulardan biri shundaki, to'rtta raqamning har bir to'plami "to'g'ri" kartani yaratmaydi.
Shu sababli, berilgan kartaning "to'g'riligini" tekshirish vazifasi juda muhimdir. Sizning vazifangiz belgilangan tekshirishni amalga oshiradigan dastur yozishdir.
INPUT.TXT kiritish faylida 30 dan oshmaydigan to'rtta natural son mavjud bo'lib, ular o'rganilayotgan kartada yozilgan.
OUTPUT.TXT chiqish faylida agar karta haqiqiy bo'lsa YES so'zini, aks holda NO so'zini chop eting.
# | input.txt | output.txt |
---|---|---|
1 |
1 2 3 4 |
YES |
2 |
1 1 1 1 |
NO |