Masala #NOFRCWILB2
Piyoda
Eslatib o'tamiz, shaxmatda shaxmat donalari joylashgan, ma'lum qoidalarga muvofiq harakatlanishi mumkin bo'lgan 8x8 kvadrat taxta ishlatiladi. Jumladan, piyoda vertikal ravishda faqat 1 katak oldinga yurishi mumkin. O'yin boshida ikkinchi qatordan harakatini boshlaydi, birinchi harakatda piyoda vertikal ravishda 2 katak oldinga yurishi mumkin.
Aniqlash talab qilinadi: piyoda shaxmat taxtasi koordinatalari bo'lgan katakchadan koordinatali katakchaga o'tish mumkinmi?
Kirish faylining birinchi qatorida ikkita butun va sonlarni o'z ichiga oladi, ya'ni piyodaning boshlang'ich koordinatasi. Ikkinchi qator yakuniy koordinatani o'z ichiga oladi - va butun sonlari . Boshlang'ich va oxirgi nuqtalar mos kelmasligi kafolatlanadi.
Chiqish faylida agar harakatni amalga oshirishni imkoni bo'lsa YES ni, aks holda NO ni chop eting.
# | input.txt | output.txt |
---|---|---|
1 |
5 2 5 4 |
YES |
2 |
5 6 5 7 |
YES |
3 |
2 3 3 4 |
NO |