Masala #NOFRCWILB2
Piyoda
Eslatib o'tamiz, shaxmatda shaxmat donalari joylashgan, ma'lum qoidalarga muvofiq harakatlanishi mumkin bo'lgan 8x8 kvadrat taxta ishlatiladi. Jumladan, piyoda vertikal ravishda faqat 1 katak oldinga yurishi mumkin. O'yin boshida ikkinchi chiziqdan harakatini boshlaydi, birinchi harakatda piyoda vertikal ravishda 2 katak oldinga yurishi mumkin.
Aniqlash talab qilinadi: piyoda shaxmat taxtasi koordinatalari (X1,Y1) bo'lgan katakchadan (X2,Y2) koordinatali katakchaga o'tish mumkinmi?
input.txt kirish faylining birinchi qatorida ikkita butun X1 va Y1 sonlarni o'z ichiga oladi, ya'ni piyodaning boshlang'ich koordinatasi. Ikkinchi qator yakuniy koordinatani o'z ichiga oladi - X2 va Y2 butun sonlari (1 ≤ X1,Y1,X2,Y2 ≤ 8). Boshlang'ich va oxirgi nuqtalar mos kelmasligi kafolatlanadi.
output.txt chiqish faylida agar harakatni amalga oshirishni imkoni bo'lsa ″YES″ ni, aks holda ″NO″ ni chop eting.
# | input.txt | output.txt |
---|---|---|
1 |
5 2 5 4 |
YES |
2 |
5 6 5 7 |
YES |
3 |
2 3 3 4 |
NO |