Masala #NUZ9NECJM1

Xotira 32 MB Vaqt 1000 ms Qiyinchiligi 10 %
14

  

SHAXMAT TOSHLARI

Sizga x va y kordinatalar va shaxmat figurasi nomi beriladi.Sizning vazifangiz ushbu figuralar x dan y ga yurolishini yoki yurolmasligini topish.


Kiruvchi ma'lumotlar:

Sizga x va y kordinata berilayotganda avval son keyin harf beriladi (masalan:6a kabi).Piyoda pastdan yurishni boshlaydi.

Figura nomlari farzin,shoh,piyoda,fil,rux,ot. 


Chiquvchi ma'lumotlar:

Agar yura olsa Yes aks holda No deb chiqaring.


Misollar
# input.txt output.txt
1
6a
5a
rux
Yes
Yechimini yuborish
Bu amalni bajarish uchun tizimga kiring, agar profilingiz bo'lmasa istalgan payt ro'yxatdan o'tishingiz mumkin